Zorgadministratie
Wij bieden de mogelijkheid om uw zorgadministratie uit handen te nemen zodat u zich optimaal kunt richten op het verlenen van zorg.
Wij verzorgen voor u het berichtenverkeer, declaraties en indicaties binnen de Wmo, Jw, Wlz en Zvw. Daarnaast bieden wij advies en ondersteuning bij vraagstukken rond contracten en rapportage/verantwoording naar gemeenten.Wij zijn flexibel in onze dienstverlening en kunnen u eveneens op locatie ondersteunen.
Voordelen:
- Geen administratieve lasten. U kunt zich bezighouden met het primaire proces, het leveren van de best mogelijke zorg.
- Declaraties worden op tijd en correct ingediend.
- Duidelijke afspraken, een vast bedrag per cliënt per maand.
- U hoeft zich niet druk te maken over software. Wij werken met onze eigen software.
- Geen zorgen over de laatste wet- en regelgeving, wij nemen deze zaken volledig op ons.
- Goede communicatie en persoonlijk contact.
Heeft u vragen? Mail of bel ons dan, we staan u graag te woord.
GEGEVENS
KVK: 67126839
BTW: NL85684243B01
IBAN: NL82INGB0007542040
ADRES
Loevesteinlaan 399
2533 AM Den Haag
OPENINGSTIJDEN
Ma - vr 9.00 - 17.00 uur