Zorgadministratie

Wij bieden de mogelijkheid om uw zorgadministratie uit handen te nemen zodat u zich optimaal kunt richten op het verlenen van zorg.

Wij verzorgen voor u het berichtenverkeer, declaraties en indicaties binnen de Wmo, Jw, Wlz en Zvw. Daarnaast bieden wij advies en ondersteuning bij vraagstukken rond contracten en rapportage/verantwoording naar gemeenten.Wij zijn flexibel in onze dienstverlening en kunnen u eveneens op locatie ondersteunen.

Voordelen:

  • Geen administratieve lasten. U kunt zich bezighouden met het primaire proces, het leveren van de best mogelijke zorg. 
  • Declaraties worden op tijd en correct ingediend. 
  • Duidelijke afspraken, een vast bedrag per cliënt per maand.  
  • U hoeft zich niet druk te maken over software. Wij werken met onze eigen software.  
  • Geen zorgen over de laatste wet- en regelgeving, wij nemen deze zaken volledig op ons. 
  • Goede communicatie en persoonlijk contact.  

Heeft u vragen? Mail of bel ons dan, we staan u graag te woord.

GEGEVENS

KVK: 67126839
BTW: NL85684243B01
IBAN: NL82INGB0007542040

ADRES

Loevesteinlaan 399
2533 AM Den Haag

OPENINGSTIJDEN

Ma - vr 9.00 - 17.00 uur